Medewerker Interview: Calvin
TFP-Support is al jarenlang een gevestigde naam binnen de wereld zorgbemiddelingsbureaus, maar wie zitten er nou eigenlijk achter? Om de medewerkers achter TFP-Support te leren kennen, zullen we hen de komende tijd één voor één aan jullie voorstellen in onze blog! We beginnen met Calvin, Planner en recruiter bij TFP-Support.
Wie is Calvin?
Mijn naam is Calvin, ik ben 25 jaar en in woon in het prachtige Ruurlo. Mijn vrije tijd breng ik graag met mijn vriendin en mijn vrienden door. Ik haal er energie uit als ik ben omringd met mensen. Ik hou van lekker eten en één van mijn favoriete activiteiten in de zomer is dan ook barbecueën!
Wat is je functie bij TFP-Support?
Bij TFP-Support werk ik als planner en recruiter. Als planner zorg ik er met mijn collega’s voor dat de planning altijd rond is en dat dit zo vlekkeloos mogelijk verloopt. En als recruiter ben ik altijd op zoek naar de perfecte werkmatch tussen zorginstelling en zorgprofessional.
Waarom gekozen voor TFP-Support?
Ik heb gekozen voor TFP-Support omdat ik toe was aan een nieuwe uitdaging. Ik mocht een dagje mee kijken om te zien hoe alles er aan toe gaat binnen dit bedrijf. Ik kreeg als snel een goed beeld van het werk en er was meteen een klik met de collega’s. Halverwege de dag was ik er al over uit… deze kans moet ik pakken!
Welk beeld dat je van tevoren van dit werk/bedrijf had, bleek in de praktijk heel anders te zijn?
Voordat ik ben begonnen bij TFP-Support werkte ik bij een bouwmarkt, wat ik ook heel leuk vond maar het is natuurlijk totaal iets anders. Het was even de vraag of kantoorwerk wel echt bij mij zou passen. Misschien zou ik het wel hartstikke saai vinden om veel aan een bureau te zitten. Maar nu, bijna een jaar later ben ik volledig op mijn plek en is het allesbehalve saai bij TFP-Support!
Wat vind je leuk aan je werk?
Wat ik heel fijn vind bij TFP-Support is dat je zelf veel inspraak hebt. Als je nieuwe ideeën hebt mag je dingen proberen en we doen alles echt in teamverband. Ook vind ik het heel leuk dat ik wekelijks nieuwe mensen ontmoet. Ieder persoon is natuurlijk anders en dat vind ik heel interessant.
Wat is je favoriete gespreksonderwerp met collega’s tijdens de pauze?
De gespreksonderwerpen verschillen iedere dag weer, het kan echt overal over gaan. Waar het over gaat maakt me ook niet veel uit, als het maar gezellig is en we kunnen lachen met elkaar. Vaak gaat het over dingen die we hebben meegemaakt wat toch wel geregeld eindigt in de slappe lach!
Wat is het meest waardevolle dat je hebt geleerd bij deze werkgever?
Alles overzichtelijk houden wanneer er veel dingen tegelijk gebeuren. Soms word je gemaild, gebeld en geappt in een tijdsbestek van een minuut. Je kunt natuurlijk niet alles tegelijk doen dus ik moest leren prioriteiten te stellen en zorgvuldig te werk te gaan. First things first!
Wanneer ga jij met een blij gevoel naar huis?
Als alle aangevraagde diensten opgelost zijn met de juiste personen. Dit is natuurlijk iedere dag weer de missie van dit werk. Wanneer de zorginstellingen tevreden zijn over de ZZP’ers die komen werken en de ZZP’ers leuke diensten hebben gewerkt of gaan werken stap ik met een blij gevoel in de auto als mijn dag erop zit!
Waarom ben je trots op je werk?
Er zijn nog altijd enorme tekorten in de zorg en veel zorginstellingen lopen tegen personele uitdagingen aan. Door het werk wat we doen krijgen de hulpbehoevende personen de zorg die ze zo hard nodig hebben. En dat we daarvoor kunnen zorgen met dit team is toch wel iets om echt trots op te zijn.
Wat is het meest bijzondere moment dat je de afgelopen maand hebt meegemaakt in je werk?
Een paar dagen geleden werd ik rond elf uur s ’avonds gebeld. Ze hadden met spoed iemand nodig op de groep. Soms ben je veel aan het rondbellen en zo laat kan het lastig zijn om nog iemand op de dienst te krijgen. Maar deze keer was het de eerste ZZP’er die ik belde. Hij stapte meteen in de auto en was binnen 15 minuten op de groep! Dat was echt wel weer even een besef momentje dat de ZZP’ers echt wat over hebben voor het werk dat ze doen.
Hoe zie jij de toekomst bij TFP-Support?
Zolang er zorginstellingen zijn die tegen de huidige problemen aanlopen zullen wij er zijn om ze hiermee te helpen. De samenwerkingen die we op dit moment hebben verlopen super en dit willen we natuurlijk graag zo houden. We zijn als bedrijf klaar om weer verder te groeien. En zouden graag nog meer zorginstellingen helpen met de roosters rond te krijgen!
Share
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
Whatsapp
VK
Mail